Επίσκεψη στο μουσείο παραμυθιού στην Καβάλα
Μια όμορφη εκδρομή οργανώθηκε για τους νέους των ΣΥΔ του Π.Χ.Π. Δράμας την Τρίτη 26 Μαΐου στην Καβάλα, με σκοπό να επισκεφτούν το Μουσείο Παραμυθιού. Το συγκεκριμένο Μουσείο αποτελεί έναν μαγικό, χειροποίητο χώρο που δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη και εθελοντική εργασία από τον Σύλλογο Εικαστικών και Φιλότεχνων «Artattack» Ν. Καβάλας. Η ομάδα ξεναγήθηκε με μεγάλο ενθουσιασμό σ’ εναν χώρο γεμάτο ζωντάνια, δημιουργικότητα, χρώματα, φιγούρες ηρώων και σκηνές από αγαπημένα παραμύθια. Οι νέοι είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν ελεύθερα και να διεγείρουν τη δημιουργικότητά τους, βιώνοντας μια ξεχωριστή εμπειρία. Η επίσκεψη αυτή συνέβαλε στην ανάπτυξη της φαντασίας των νέων, στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, στη σημασία της αφήγησης και στη δημιουργική έκφραση. Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με δροσερά ροφήματα και πρωϊνό γεύμα σε καφετέρια στο λιμάνι της πόλης.